12.7.2012

heaven is a place on earth with you


Eilisen asua. Törmäsin kenkiin sattumalta sokkarin aleissa. Olin niitä aiemminkin kattonu ja nyt kun hintaa oli se 35€ nii päätin ne ostaa.
Rankan 7 päivän työputken jälkeen palkitsen itseni huomenna Ilosaarirock festareilla! Eilen oltiin Iidan ja Ainon kanssa valmistautumassa meillä henkisesti, että käytännöllisesti tälle koetukselle mm. kasaamalla teltta meijän olkkariin, että osataan paikanpäällä se sitten väsätä:D Äiti päätti sit ostaa meille satasen teltan ja oli muuten helvetin siisti teltta, kunnon palatsi haha. Tehtiin myös "must have" lista ja katottiinhan me siinä 4 jaksoa sinkkuelämääkin.
Mut joo, minä lähen kaverille ja toivottavasti myös ehin jossain vaiheessa pakatakkin! Aamu kuudelta ois sitten lähtö, hauskaaa.

13 kommenttia:

  1. olet aivan helvetin kaunis

    VastaaPoista
  2. sulla on kyllä täydellinen kroppa! oon niin kateellinen :D kuinka pitkä oot? ja kerrotko painoasi :--)

    VastaaPoista
  3. Wau, todella mahtava asu :>

    VastaaPoista
  4. mulle kelpais kans ilosaareen liput:/ mut hei aaivan upee asu!:)

    VastaaPoista
  5. Ihana asu! Pakko kysyä mistä noi farkut on ostettu, näyttää niin täydellisiltä? :)

    VastaaPoista
  6. coolit vaatteet!!

    emma-susanne.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. oon ettiny just tollasii farkkuja (: mistä oot ostanu ne?

    VastaaPoista
  8. se on kyllä heaven is a place on earth with you:D:D:D

    VastaaPoista
  9. Place ON earth...
    ei IN earth

    VastaaPoista
  10. vähä bääd inglish tos otsikos :D on earth ja a place !

    VastaaPoista
  11. Anonyymi - voi kiitos!

    Anonyymi - kukaan ei ole täydellinen, mut kiitos:)! 163cm oon lyhyt ja öööm 49kg painan:D

    Jenna - kiitos:)

    emma - ilosaarirock oli kyl jees! kiitos:)

    Anonyymi - kiitti! farkut on Dr. Denimit Carlingsista. jep, ne on täydelliset kannattaa ostaa

    Susanne - kiitos:)

    Anonyymi - tos ylempänä kerroinki jo mistä ostin:)

    Anonyymit - ahahaha hups niimpäs onkin:DD pitääpi korjata. perus mun englanninkielen "taidot" taas koetuksella

    VastaaPoista
  12. eei en kestä kun sulla on noin täydellinen kroppa :-D kateus

    VastaaPoista
  13. Anonyymi - eei ole täydellinen, mutta kiitos:)

    VastaaPoista