30.8.2011

shoes shoes

Minähän olen aina himoinnut Jeffrey Campbellin kenkiä. Ainut ongelma on kuitenkin ollut hinta. Ne nimittäin maksaa, ja paljon. Eihän mulla köyhällä opiskelijalla ole varaa mihinkään 200 euron kenkiin?

No, yhtenä päivänä eksyin Nelly.comiin ja kappas mitä löysinkään...

Jeffrey Campbell 159€ - Nelly.com 44€

... lähes täydelliset kopiot Jeffrey Campbellin kengistä yli satasen halvemmalla?! Okei, onhan toi aivan törkeää kopioida jonkun suunnittelijan kädenjälkeä, mutta silti! Nyt mullakin on mahdollisuus kävellä lähes samanlaisilla kopsuttimilla jos haluan.

Kaikesta huolimatta, tietenkin se ois hienompaa omistaa ihan aidot versiot, mutta ainakaan tähään hätään ei mulla rahaa sellaisiin riitä.

Jos siis jotain hyvää pitäisi nähdä suunnittelijoiden kopioimisessa on se, että ne, keillä ei ole varaa kalliisiin suunnittelijoiden luomuksiin, voivat ostaa lähes samanlaiset kopioina, HALVEMMALLA. Esim. minä :D

Mutta kyllä minä vielä jonain päivänä ostan aidot versiot joistain Jeffreyn kengistä, sitten kun olen rikas bisnesnainen. Eli en koskaan.

Tässä myös vielä kuva kengistä jotka haluaisin tälle talvelle. Ne on Biancosta ja hinta taisi olla vain jossain 60 euron tienoilla. Biker bootsit yhdistettynä johonkin tyttömäiseen asuun toimii vaan niiin täydellisesti!


Bianco

5 kommenttia:

  1. mielummin ei mikään merkki kun kopio, se on mun mielipide! sillon kun kulkee lempisuunnittelijan kopsuissa ei arvosta suunnittelijaa. satsaa mielummin aitoihin, säästä ja voi miten hyvältä se tuntuu kun saat ne jalkaan! :) (kokemusta on) sitä tunnetta ei voita mikään!

    VastaaPoista
  2. jeffrey campbell on itse juurikin kuuluisa 'luksus'brandien kopioimisesta. eihän campbell nyt ole lähelläkään suurten muotitalojen tuotteiden laatua ja hintoja.

    VastaaPoista
  3. Anonyymi - Niin voisihan sitä tietysti säästääkkin:) voin kyllä uskoa että se tunne on sitten hieno kun ne aidot saa jalkaan!

    Anonyymi - Aijaa tuosta en tiennytkään:o ja joo ei ne hinnat nyt mitään aivan mahdottomia ole, mutta minulle liikaa:D

    VastaaPoista
  4. nimen omaan.. jeffrey cambell ei ole kyseisten kenkien alkuperäinen suunnittelija.. http://charlesanastase1979.com/?category/collection <- vaan charles anastase..

    VastaaPoista
  5. Anonyymi - Aijaa, sselvä!

    VastaaPoista