9.8.2011

Pipefest päivä 1

Niin kuin sanoin, lähdin torstaina festaroimaan Pipefesteille ja tulin kotiin sunnuntaina. Koska kuvia on niin hiton paljon, laitan nää kuvat kahteen osaan, päivä 1 ja päivä 2 postauksiin(kolmantena päivänä ei otettu kuvia). Enjoy!





Paipin kynysin teltta :D











Yö kuudelta oli jo aika sumusta..



Joku oli panostanu festariasuun. 


Aika fashion tääki heppu







 Ekana päivänä, torstaina, oli tuol viel aika "tyhjää" eikä nii paljon ihmisii siihen nähen mitä muina päivinä, koska esiintyjiä oli tuona päivänä vähän ja oli kuitenkin arkipäivä. Silti oli hauska yö! Kuvia on nyt vain illalta ja yöltä koska tultiin torstaina paikanpäälle aika myöhään. Huomenna tulee kuvia vielä perjantailta.

Niin ja siitä piti vielä sanoa, että jos joku odottaa mun blogilta joitain tajunnan räjäyttäviä lukukokemuksia, niin sitten lukee väärää blogia. En ole mikään maininnan arvoinen kirjoittamisen suhteen enkä edes halua et mun blogi perustuu teksiin. Tykkään enemmän siitä kun kokemukset ja muistot ovat muistissa kuvina eikä tekstinä, ja muutenkin koska blogini perustuu vapaa-ajan lisäksi mun tyyliin, sitä on helpoin ilmaista kuvin.

Eli älkää siis ihmetelkö jos mun teksi on tylsää ja yksitoikkoista. En edes yritä tehä siitä mitään ihmeellistä ja yritän pitää sen aika lyhyenä ja pitää huomion kuvissa.

Kivaa alkuviikkoa kaikille!

Ps. Jos löydät ittes kuvasta nii kopioi pois vaan.

10 kommenttia:

  1. cooooolia , siistejä nuo kaikki kuvat !

    VastaaPoista
  2. käsitteleekö tää blogi muka muutaki ku sun ryyppyreissuja? :D

    VastaaPoista
  3. ihan huippuja kuvia! hyvin välittyy paippifiilis haha :D

    VastaaPoista
  4. näin sut pipessä :-D

    VastaaPoista
  5. eijuma toi markuksen ja kumppaneitte teltta ::::DDDDDDDD nyt ymmärrän täysin sun hajoamisen, go markus xd

    VastaaPoista
  6. Come on anonyymi, kyllähän tää blogi musta ainaki perustuu Annan vaatteisiin eikä ryyppyreissuihin vaikka niistäki on muutama postaus :D

    VastaaPoista
  7. come on, not. ps. mikä vitun yö kuus

    VastaaPoista
  8. konska - kiitosta konsta! :D

    Anonyymi - kyllä:) ja vaikka ei käsittelisikään, niin entä sitten? saan postata mistä haluun ja jos ei aihe kiinnosta, niin älä lue.

    milka - haha, kiitti milka! :)

    veera - aijaa haha:D

    Anonyymi (suvi) - no niimpä:DD hahaa, vähä ratkesin ku näin sen:)

    Anonyymi - niin:) mun blogissa on 42 postausta ja niistä noin 6 on sellasia joissa esiintyy alkoholia. joten en tiiä millä perustein mun blogi käsittelee vaan mun "ryyppyreissuja"? :D

    VastaaPoista
  9. En ymmärrä mite tos kolmannes kuvas saat noi sormet tollee, oon yrittäny monesti mut se on mun sormille mahdotonta :D

    VastaaPoista
  10. tinaa - hahaha:DD no voih. ehkä mun pitäs mennä talenttii!xd

    VastaaPoista