19.5.2011

Ensimmäinen postaus

Moi!

Olen jo kauan miettinyt blogin perustamista ja kaveritkin ovat kannustaneet mua bloggailuun. No, pitkän harkinnan -tai pikemminkin saamattomuuteni- jälkeen jaksoin nyt tällaisen viimein väsätä!


Ajattelin, että kirjottaisin blogissani enimmäkseen tyylistäni, enkä ainakaan näin aluksi postaisi hirveesti mistään muusta, kuten mun vapaa-ajasta ja elämästä. Mutta kattoo nyt, että millaiseksi tää mun blogi tästä kehittyy!


Ja tällee btw, olen siis 16-vuotias Anna Jyväskylästä. Käyn lukion ensimmäistä ja olen kiinnostunut tosi paljon vaatteista ja pukeutumisesta, johon tää mun blogi siis perustuukin. Tykkään myös matkustella!


Ei kai siinä sitten muuta. Ja ai niin! Toi mun blogin nimi tulee varmaankin tai varmastikkin muuttumaan, ellen keksi mitään muuta nimeä. Tossa vaan ei oo sitä jotain. :D


7 kommenttia:

  1. voi arvostan että laitoit minun kuvaamiani upeita otoksia tänne <3

    VastaaPoista
  2. Jes! Kiva et säki pidät nyt blogia nimittäin oon aina katellu et sul on ihania vaatteita ja oot kyl tyylitietoinen! Ja hullun hienoja kuvia :p

    VastaaPoista
  3. haha, kiitos paaaljon julia(:

    VastaaPoista
  4. JES Anna!! Sä et tiedäkkään kuinka kauan mä oon odottanut blogia sulta :D mitenhän mä löysin tän vasta nyt..

    VastaaPoista
  5. haha, aijaa:) kiva kuulla! mäki oon sun blogia lueskellu!

    VastaaPoista